torsdag 7 november 2013

Finally!!!

Nu mina vänner så är äntligen denna skolvecka över och jag kunde inte vara mer lycklig för det! Har knappt sovit något denna vecka känns det som men nu är i alla fall alla fyra tentor gjorda. Har inga fler tentor förrän sista veckan i skolan men det är ju inlämningar och grupparbeten som ska göras i stället så ledigt det får man knappast! Jag var till och med så trött idag att jag sov en stund efter att jag hade ätit lunch men när det var dags för mig att gå på sista lektionen kl.14 så orkade jag inte kliva upp, hade ingen energi kvar alls. Så jag och Carina snarkade i kapp och skippade vår sista lektion! Så skönt! Nu är jag i alla fall lite piggare! Ikväll blir det film med resterande av det svenska gänget och vi ska faktiskt lyxa till det med varsin Ben & Jerrys' (tycker faktiskt att jag har gjort mig förtjänt av det efter min vecka).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar