tisdag 22 oktober 2013

En mindre rolig del av min vardag

Tänkte dela med mig av en mindre rolig del av min vardag här i USA...Man skulle kunna tro att det är småbarn som jag delar korridor med och inte 18-19-åringar. Visst fortfarande unga och så, har inte heller bott hemifrån förrän nu på universitetet. Dock så undrar jag hur svårt kan det egentligen vara?!

Vi är väl en sisådär  35-40 pers i korridoren, hälften killar hälften tjejer. Vi har separata toaletter och duschar. Vi tjejer delar på tre toaletter och tre duschar. Då till den mindre roliga delen...hur SVÅRT kan det vara att faktiskt spola efter sig när man har gjort sina behov på toaletten? Sedan kan man ju undra om tjejerna har svårt för att sikta...man kan nästan tro att dem står och kissar. Riktigt irriterande! När toaletterna inte städas på helgen så blir det som en riktig svinstia, en svinstia som man helst undviker.

Sådärja nu fick ni lite smaskig info...sorry för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar